فواید خوراکیها

 

فواید خوراکیها  

در این ماهنامه سعی بر آن داریم مطالب متنوع و گوناگونی را بگنجانیم تا اکثریت خوانندگان را از مطالب آن راضی نگه داریم . فواید خوراکیها یکی از قسمتهای خوب و بدرد بخور این ماهنامه است که  دانستن و مطالعه آن برای همه مفید به فایده خواهد بود . 

 خاکشیر 

این گیاه اگر چه به ظاهر گیاه چندان مهمی نیست ولی کارآیی فوق العاده ای از نظر دارویی دارد که ما مختصرا آنرا برایتان شرح میدهیم البته برای جالب تر شدن " خود خاکشیر " خودش را معرفی میکند :

از گیاه من برای التیام دادن زخمها  و جراحات استفاده میکنند . از جوشانده ی گیاه من برای رفع اسهال روده و از بین بردن ترشحات زنانه و آب اوردن نسوج میتوان استفاده کرد .

نقرس را نیز درمان میکنم . در درمان سرطان به نوعی  میتوان از من استفاده کرد . برای کسانی که  مزاجشان سودایی است اثری معجزه آسا دارم و تب بر و مقوی معده ای بی رقیبم ، اشتها را تحریک میکنم ، اگر رنگ چهره تان تیره است برای باز شدن آن از من استفاده ببرید .

منبع : زبان خوراکیها  ج /۲ 

اس ام اس   خنده بازار  اس ام اس 

-       اقوام غضنفر سفینه میسازند برن خورشید  ، بهشون میگن چقدر خرید ذوب میشین ، میگن : فکر اونجاشم کردیم اگه طبق برنامه بریم شب میرسیم !!

-       یه روز بازی ایران و آلمان بوده غضنفر میره پرچم ایران بخره بعد از خرید میگه رنگ دیگه ای نداشتی ؟!!

-       میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مرده ی زیاد داری !!!

-       خروسه پول نداشته ازدواج کنه میره گالینا بلانکا میخره!!

Find arms that will hold u at ur weakest, eyes that will see u at ur ugliest,

heart that will luv at ur worst, if u hv found it, u've found luv.   

دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن، چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن

قلبی رو که وقتی توی بد ترین حالت هستی دوست داشته باشه؛ اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیدا کردی....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد